• darkblurbg
    De Risicodesk | Preventie & Verzekeringen
    "Uw partner voor zakelijke en particuliere verzekeringen"
  • darkblurbg
    Eén aanspreekpunt voor alle verzekeringen
    'Actief, betrokken en ontzorgend'
  • darkblurbg
    Partner van FGD Diensten en FGD Assuradeuren
    "Het beste van twee werelden"

De Risicodesk

De Risicodesk B.V. is een onafhankelijk assurantiekantoor en adviesbureau op het gebied van verzekeren en risicomanagement. Oprichter Ronald Machiela is al ruim 20 jaar actief in de verzekeringsbranche. In de loop van de jaren heeft hij zich ontwikkeld tot een allround risicospecialist voor de zakelijke markt en zich gespecialiseerd in verschillende branches waaronder Bouw, Detailhandel, Groothandel, Horeca & Recreatie en Metaal & Techniek.  

 

Kwaliteit en Betrouwbaarheid

Kwaliteit en betrouwbaarheid staan bij De Risicodesk hoog in het vaandel. De Risicodesk beschikt over de vergunning vanuit de Autoriteit Financiële Markten (AFM) en voldoet aan de certificeringsverplichtingen (permanente educatie) vanuit de Wet Financiële Toezicht (WFT).

Uw risicospecialist is Gecertificeerd Risk Management Consultant (GRMC). Hij beschikt over de benodigde vakdiploma’s (o.a. Assurantie A, Branche Varia, Employee Benefits en Pensioenpraktijk) en heeft diverse risicomanagementopleidingen succesvol afgerond.

 

Klachtenprocedure

De Risicodesk B.V. streeft altijd naar een goede service en besteedt daarom grote zorg aan de kwaliteit van de dienstverlening. Mocht u ondanks onze inspanningen ergens niet tevreden over zijn dan stellen wij het op prijs als u dit aan ons kenbaar maakt. Klachten over onze dienstverlening nemen wij serieus. Door uw melding kunnen wij voor u een passende oplossing vinden en in het algemeen onze dienstverlening verbeteren.

Meld uw ontevredenheid aan uw contactpersoon, hij behartigt uw belangen en is altijd uw eerste aanspreekpunt. Vaak kan uw adviseur het probleem snel voor u oplossen. Als het probleem niet naar uw tevredenheid wordt opgelost dan kunt u een klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Het Kifid is hét onafhankelijke loket voor het behandelen van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners.